АРХИТЕКТУРНЫЙ ДОМ - Проектирование жилых, общественных и промышленных зданий, дизайн интерьеров, строительство


+38 (044) 270 3950, +38 (044) 270 3205

+38 (050) 385 7702, +38 (050) 410 9628

Написать E-MAIL

Skype Facebook Twitter Google+ Youtube Википедия Instagram

| ГЛАВНАЯ | ПРЕЗЕНТАЦИИ | ПОРТФОЛИО | ПРОЕКТИРОВАНИЕ | СТРОИТЕЛЬСТВО | УСЛУГИ | О КОМПАНИИ | ПУБЛИКАЦИИ | НЕДВИЖИМОСТЬ | КОНТАКТЫ |
| Рус. | Eng. | ГИД | ТОП 100 | МАГАЗИН ПРОЕКТОВ | СТРАТЕГИЯ | КУРОРТ | 40 КВ. ДОМ | АДМИНЗДАНИЕ | ПЛАВНИК АКУЛЫ | СТАДИОН |
ПОРТФОЛИО / ГРАДОСТРОИТЕЛЬСТВО / Концепция застройки Рыбальского острова. 200 га


E-mail
ГРАДОСТРОИТЕЛЬСТВО arrow Концепция застройки Рыбальского острова. 200 га
Концепция застройки по ул. Гаврилюка в Киеве 3,5 гаКонцепция застройки САТ ВЬЮНИЩЕ

Концепция застройки Рыбальского острова. 200 га


                                   
 

 

Концепція забудови Рибальського острова у місті Києві. 200 га

В контексті деталювання стратегії розвитку міста Києва пропонується:

1. В зв'язку з погіршенням екологічного стану Рибальської затоки пропонується Рибальський півострів перетворити на Рибальський острів і направити води річки Дніпро через Рибальську затоку для поліпшення її екологічного стану.

2. Пропонується відновити русло річки Почайна і з'єднати окремі озера Оболоні з Рибальською затокою для поліпшення екологічного стану озер і затоки.

3. По всьому периметру Рибальського острова створити пляжну зону інфраструктурою шириною від 10 до 30 метрів.

Для створення охоронної зони річки Дніпро та встановити намив пляжу до 50 метрів в районі існуючих будівель Рибальської затоки.

4. Створити човнові станції-причали для відновлення річкового транспорту і зберігання човнів мешканців острову..

5. Забезпечити безперешкодний рух пішоходів до паркової зони і пляжів підземними і надземними пішохідними переходами під( над)  магістралями.

6. По периметру Рибальського острова створити набережну і паркову прогулянкову зону теренкуру і велосипедних доріжок шириною від 10 до 30 метрів.

7. Вздовж вулиць і магістралей, які існують і проектуються створити надземні і підземні парковки шириною до 6-9 метрів.

8. Районні магістралі виконати з двох смуг  руху в кожному напрямку. Міські магістралі запроектувати з трьох смуг  у двох напрямках.

9. По Рибальській набережній від житлового масиву Оболонь запроектувати швидкісний трамвай, як дублер метрополітену, що перевантажений та вже не справляється з пасажиропотоками, особливо в часи пік. Швидкісний трамвай відновити і запроектувати по всій довжині набережної до метро і автовокзалу «Видубичі», а в перспективі  до Кільцевої дороги вздовж Столичного шосе.

10. Створити транспортні пересадочні вузли швидкісного трамваю:

- Петрівський міст з міською електричкою і перспективним мостовим автомобільним переходом;

- Рибальський острів - метро «Рибальський острів» та Воскресенсько - Подільським мостовим переходом через р. Дніпро;

-  Міст Метро та автомобільний перехід через р. Дніпро;

-  Міст Патона;

- Південний міст з автомобільним переходом і влаштуванням платформи міської електрички;

-  Метро В.д. платформаі автостанція «Видубичі» Осокорецький міст-метро;

-  Проспект науки з перспективним мостовим переходом через ріку Дніпро;

-  Окружна дорога (перспективний Мостовий перехід через ріку Дніпро);

Реалізацію швидкісного трамваю як дублеру Оболонсько-Видубичівської  лінії метро виконати поетапно.

11. Запроектувати станцію метро «Рибальський острів» Подільсько-Воскресенської лінії.

12. По Подільсько-Воскресенському мостовому переходу через річку Дніпро запроектувати лінію швидкісного трамваю, яку з'єднати з Троєщиною по вулиці Бальзака і довести її до метро «Тараса Шевченка» для безпересадкового руху з житлового масиву Троєщина до метро на період відсутності метро на  Троєщину.

Другу гілку швидкісного трамваю запроектувати від метро «Тараса Шевченка» через метро «Рибальський острів» і перехід через річку Дніпро вздовж залізниці через метро «Лівобережна» і до Позняків південних по чергам будівництва.

13. В проект включити реконструкцію Петрівського залізничного мосту з улаштуванням другої колії для збільшення пропускної здатності міської електрички і її пасажиропотоку у 3-5 разів.

14. Запроектувати платформу міської електрички «Рибальський острів» на перетині з вулицею Електриків.

15. При реконструкції Петрівського мосту, як дублеру Московського мостового і Подільського переходу запроектувати на перспективу автомобільні мостові переходи щонайменше у три смуги руху в кожному напрямку і створити потужну міську автомобільну магістраль вздовж залізничної колії від Святошино до Позняків.

16. Усі транспортні  перетини переходів міського транспорту у двох рівнях з'єднати вертикальними пасажирськими ліфтами-платформами.

17. Вулицю Електриків з'єднати житловим масивом Оболонь і перспективною автомагістраллю через ріку Дніпро - міст Петрівський транспортною розв'язкою «Клеверний лист».

18. В районі метро «Рибальський острів» на перетині магістралей виконати автомобільну транспортну розв'язку у двох рівнях.

19. В районі транспортних вузлів метро «Рибальський острів», міська електричка «Рибальський острів» і створити Торговельно-офісні комплекси з інфраструктурою парковок.

20. Зупинки міського транспорту виконати і між транспортними вузлами метро і міською електричкою посередині мікрорайонів житлової забудови.

21. Вздовж залізниці в санітарно-захисній зоні запроектувати промислові підприємства і гаражі легкового автотранспорту.

22. Вздовж магістралей у бік забудови влаштувати місцеві проїзди у дві смуги руху з парковками, а перед забудовою зелену захисну зону-бульвар шириною до 15 метрів.

23. Від магістральних вулиць до червоної лінії забудови, яка має складатися на передньому плані з лінійних торгівельно-ресторанних комплексів має бути 25-30 метрів, до житлової забудови - 50 метрів.

24. Південний півострів острову з існуючою забудовою пропонується перетворити в готельно-офісний комплекс.

25. На перетині Рибальської набережної з Подільсько-Воскресенським мостовим переходом пропонується створити супердомінантну структуру бізнесцентру світових трансатлантичних компаній з паркінгами висотою до 24 поверхів з улаштуванням на них маяку для річкового транспорту.

26. На півночі в Оболонському районі пропонується при вїзді запроектувати домінантну структуру офісно-готельного комплексу.

27. В районі спортивно-оздоровчого комплексу «5 елемент» південніше на набережній пропонується запроектувати районний медичний центр з поліклінікою, діагностичним центром, денним стаціонаром, який має обслуговувати житловий масив «Рибальський острів».

В основу проектування дошкільних і шкільних закладів закладено принцип мінімальних радіусів доступності без перетину пішохідних шляхів магістральними вулицями у центрі мікрорайонів.

28. Житловий масив запроектовано  з 3-х мікрорайонів:

- Рибальський східний з школою та дитячим садочком;

- Рибальський західний з школою та 2-ма дитячими садочками;

- Рибальський південний зі школою та дитячим садочком.

Кількість і місткість шкільних і дошкільних закладів уточнюється розрахунками на наступному етапі проектування.

29. В основу об’ємно-просторового планування житлових мікрорайонів закладено принцип максимального візуального зв’язку поймою річки Дніпро, житловим массивом Оболонь, історичним Подолом, Дніпровським лівобережжям і Печерськими схилами.

30. На передньому плані житло з зеленими террасами і експлуатованими дахами до 5-ти поверхів та вбудованими торгівельними закладами і об’єктами харчування і обслуговування.

Далі вглиб до центру острова житло до 9-ти поверхів з зеленими террасами і експлуатованими дахами.

Далі вглиб житло з зеленими террасами і експлуатованими дахами до 16-ти поверхів.

І завершають композицію житлових комплексів житло у центрі острова висотою до 20-ти поверхів починаючи з 11-го поверху – зелені терраси і експлуатовані покрівлі.

31. Окрім літніх композицій житлової забудови вздовж магістралей концепція житлової забудови передбачає житлові комплекси перпендикулярні до магістралей з каскадного типу поверховістю від 4-х до 20-ти поверхів з експлуатованими зеленими террасами і покрівлями.

Для забезпечення візуального зв’язку квартир з поймою річки Дніпро, його лівим і правим берегом концепція передбачає розміщення квартир по принципу «ялинки» (під кутом до  внутрішньодомового коридору).

32. Для максимального візуально зв’язку  з краєвидами річки Дніпра і Києва концепція передбачає розміщення об’єктів житла у шахматному порядку.

33. Детально концепція забудови промальовується на етапі розробки ДПТ.

34. Перспективу вул. Верхній і Нижній Вал необхідно завершити групою житлових башт висотою до 24-х поверхів у центрі острова.

35. Від зупинок суспільного транспорту до дитячих шкільних і дошкільних заходів запроектувати пішохідні доріжки в усіх мікрорайонах .

36. В межі території включити частину до середини річки Дніпра і Рибальську затоку.

37. Чисельність населення розрахувати згідно ДБН 360-92** на етапі розробки ДПТ.

38. На півдні Рибальського острова на косі пропонується побудувати майданчик для гелікоптерів.

 

 

Умови реалізації концепції забудови «Рибальський острів»

1. Внесення змін до Генерального плану міста Києва 2020 р. і включення концепції до Генерального плану міста Києва 2040 р.  і стратегії розвитку міста Києва до 2060 р. і затвердження відповідних документів в установленому законом порядку.

2. Внесення даної концепції до зонінгу центральної частини міста Києва і її затвердження.

3. Виконання коригування проектів землеустрою «Рибальський острів» і їх затвердження.

4. Розробка ДПТ на основі концепції забудови «Рибальський острів» і затвердження п.1,2,3.

 

 

 

Член Національної спілки Архітекторів України

Писарець І.О.




ВЫБЕРИТЕ РАЗДЕЛ ПРОЕКТА

ПРОЕКТИРОВАНИЕ ЖИЛЫХ, ОБЩЕСТВЕННЫХ И ПРОМЫШЛЕННЫХ ЗДАНИЙ, ДИЗАЙН ИНТЕРЬЕРОВ, СТРОИТЕЛЬСТВО, НЕДВИЖИМОСТЬ.


Facebook Twitter Google+ Youtube Википедия Instagram linkedin Reddit Pinterest Tumblr Telegram

Copyright © 2007-2017. Все авторские права защищены.

В начало страницы